Com és l’institut que volem?

El passat dimarts, diada del centre, es va presentar davant de tota la comunitat educativa el vídeo que resumeix la visió de centre que s’ha construit amb la participació de l’alumnat, el professorat i les famílies del centre.

Un camí de transformació i millora continua que s’estableix amb la participació activa de tota la comunitat educativa i que cerca un nou horitzó educatiu i un centre que s’adapti a les necessitats del nostre alumnat, ciutadans del segle XXI.

Un Quartó de Portmany obert al seu entorn i que sigui un reflex de la diversitat cultural que ens envolta. Un Quartó de Portmany que busqui la innovació pedagògica per millorar les competències del nostre alumnat, adaptades a les demandes d’un món canviant i complexe. Un Quartó de Portmany on les famílies participin de manera activa en el seu dia a dia.

Us animem a tots a formar part d’aquest Quartó de Portmany que entre tots construïm.