• Membres de la comissió de biblioteca:
  • Ana Zorraquino, coordinadora, pertany al Departament de Tecnologia
  • Manolo Matoses, Sandra Carrillo i Cristina Barea, que són del Departament de Català
  • María Esteve del Departament d’Anglès
  • Deli Ufano del Departament de Música

Perfil d’Instagram: https://www.instagram.com/biblioteca_neus_balanzat/.

Continuem amb el Premi Neus Balanzat, enguany celebrarem la XVIna edició, les dates encara per confirmar, intentarem tornar a les que teníem abans de la COVID-19, per fer coincidir el lliurament de premis amb el dia del centre a gener. Enguany posem en marxa el carnet lector i el repte lector, adjunte el cartell. Podran participar tots els alumnes del centre, apuntarem els llibres que van llegint i poden acumular premis. Per Halloween fem dues activitats:

• Amb el Dept. de Català un concurs de micromalsons
  • Amb el Dept de Llengües estrangeres una activitat per a alumnes de 1r i 2n ESO que es diu Hidden Words on hauran de baixar a la biblioteca i trobar paraules relacionades amb Halloween, amagades a alguns llibres.

També, estem reflexionant sobre la catalogació dels llibres, és molt necessari fer una neteja i recatalogació per llevar títols que estan desfasats, donar més visibilitat als que tenen més interès i facilitar la recerca que ara mateix es fa molt complicada. Així mateix, també s’ha parlat de preparar un cantó que anomenarem “Gabinet de curiositats” on volem posar títols diferents que pensem poden ser d’interès per a l’alumnat. Continuem amb la secció de Còmic i també intentarem anar actualitzant el carret de Col·lecció local que vam posar en marxa el curs passat.