BILAL HAMOUDAN (2n de batxillerat) i MARÍA ARELLANO (1r de batxillerat), GUANYADORS DEL PREMI EIKON DE LA SOCIETAT ESPANYOLA D’ESTUDIS CLÀSSICS.

Dos alumnes de l’IES Quartó de Portmany han quedat guanyadors ex aequo del concurs de creació artística basada en el món clàssic EIKON (EDICIÓ curs 2020/21) de la Secció Balear de la SEEC en la modalitat de batxillerat. L’objectiu d’aquest concurs és promoure, entre els alumnes d’educació secundària ibatxillerat de les Illes, la creació artística basada en el món grecollatí i la seva transmissió i pervivència dins la civilització occidental, en tots els aspectes, polítics, científic, i  té com a condició per participar-hi ser alumnat de les assignatures de Cultura Clàssica, Llatí o Grec:

Bilal Hamoudan Massan- Segon Premi ex aequo dotat de 400 € per la seva obra literària “Estertores de Gea”. DESCARREGA OBRA

María Arellano Morales- Tercer Premi ex aequo dotat de 200 € per la seva obra artística “El present d’Horaci”. DESCARREGA OBRA

Enhorabona ! Audentes fortuna iuvat !