Cens eleccions Consell Escolar

Ja es troben publicats els censos de les eleccions a Consell Escolar que tindran lloc el proper mes i que han de renovar a 4 membres del professorat, 2 de les famílies i 1 de l’alumnat. Els podeu trobar al tauler que hi ha a l’entrada de secretaria del centre.

Teniu fins dia 19 d’octubre per presentar reclamacions davant qualsevol errada que es trobi.

Igualment aquest és el calendari previst per a la preparació de les eleccions del Consell Escolar que tindran lloc entre els dies 23 i 30 de novembre:

Presentació candidatures22/10/2021 a 29/10/2021
Sorteig membres meses electorals09/11/2021
Publicació candidatures provisionals  i membres meses10/1/2021
Reclamacions candidatures10/11/2021 a 12/11/2021
Candidatures definitives19/11/2021

Demanem la participació de la comunitat educativa (tant presentant candidatures com votant) en aquest procés democràtic que constitueix un òrgan molt important en la presa de decisions del centre i on tots tenim veu.

Llistats definitius admesos Cicles Formatius curs 21/22 (2a fase)

Aquests són els llistats DEFINITIUS dels participants a la 2a fase d’admissió de cicles formatius per al curs 21/22. Recordeu que per formalitzar la matrícula teniu des d’aquest moment fins demà dia 23 de setembre a les 14:00 hores. La documentació a aportar la teniu al final d’aquesta entrada.

Matrícula: 22 i 23 de setembre (Documentació: Matrícula)

Llistats provisionals procés d’admissió Cicles Formatius (2a fase)

Aquests són els llistats dels participants a la 2a fase d’admissió de cicles formatius per al curs 21/22:

Reclamacions: 14 al 16 de setembre

Llistes definitives: 22 de setembre

Matrícula: 22 i 23 de setembre (Documentació: Matrícula)

Llistats alumnat 1r de Batxillerat

Aquests són els llistats (per DNI) dels alumnes de 1r de Batxillerat distribuïts per grups: LLISTATS

Recordeu que les reunions de pares i/o mares d’aquests alumnes són el proper dimecres 8 de setembre al següent horari:

1r Batxillerat A18:00 hores
1r Batxillerat B18.30 hores
1r Batxillerat C19:00 hores

De cada alumne només podrà assistir un dels seus tutors legals degut a les limitacions d’aforament dels espais del centre. En cas de ser necessària la presència dels dos tutors legals, per favor, poseu-vos en contacte amb el centre el dilluns per organitzar la reunió.

Llistats alumnes de 1r d’ESO

Aquests són els llistats (per DNI) dels alumnes de 1r d’ESO distribuïts per grups: LLISTATS

Recordeu que les reunions de pares i/o mares d’aquests alumnes són el proper dimarts 7 de setembre al següent horari:

1r ESO A16:30 hores
1r ESO B17:00 hores
1r ESO C17:30 hores
1r ESO D18:00 hores
1r ESO E18:30 hores
1r ESO F19:00 hore
Durada aproximada: Els primers 30 minuts benvinguda inicial i a continuació una hora amb el tutor a l’aula de grup.

De cada alumne només podrà assistir un dels seus tutors legals degut a les limitacions d’aforament dels espais del centre. En cas de ser necessària la presència dels dos tutors legals, per favor, poseu-vos en contacte amb el centre el dilluns per organitzar la reunió.

Llistats definitius admesos CCFF Curs 21/22

LLISTAT DEFINITIU: Aquests són els llistats definitius que indiquen si teniu o no plaça reservada i en quin centre.

Tràmits:

• Matrícula: Els que teniu plaça reservada heu de fer la matrícula des d’avui dia 20 al dia 22 de juliol. Teniu la documentació per poder formalitzar-la a aquesta web (Matrícula) o a la nostra consergeria.
  • Llista d’espera: En cas de quedar vacants a la finalització de la matrícula oficial es començarà a cridar a la llista d’espera en ordre a partir del divendres 23 de juliol.

Llistat provisional admissió alumnat Cicles Formatius Curs 21/22

Aquestes són les llistes provisionals d’admesos per als diferents Cicles Formatius (FP Bàsica, Cicles formatius Grau mitjà i Cicles formatius de Grau superior). A aquestes llistes només apareix la baremació per comprovar si hi ha errades en la puntuació. Fins a la llista definitiva no s’indica si l’alumne/a té plaça reservada a no.

LLISTAT PROVISIONAL:

• FP Bàsica Perruqueria: LLISTAT
  • FP Bàsica Serveis Administratius: LLISTAT
  • Cicle Formatiu Grau Mitjà Gestió Administrativa: LLISTAT
  • Cicle Formatiu Grau Superior Administració i finances: LLISTAT
  • Cicle Formatiu Grau Superior Educació Infantil: LLISTAT

Tràmits:

• Reclamacions: 9 a 13 de juliol
  • Llistes definitives amb reserva de plaça: 20 de juliol
  • Matrícula: 20 a 22 de juliol (DOCUMENTS)