V Premi Neus Balanzat de Narrativa Curta

Relats guanyadors: Descarrega

1r premi Categoria alumnes nascuts els anys 2000-1998: El velo rojo (Candela Torres Arellano, C.P. Can Guerxo).

2n premi Categoria alumnes nascuts els anys 2000-1998 (ex aequo): Donde me lleve el viento (Laura Gordillo Tur, IES Santa Maria) i Les aventures de dos extraterrestres a la Terra (Francisco Juan Quirós, IES Sant Agustí)

Accèssit: Siempre un 12 (Marina Lacasaña Cánovas, IES Isidor Macabich).

1r premi Categoria alumnes nascuts els anys 1997 i 1996 (ex aequo): Gaia (Carla Mª Blancafort i Meier, IES Xarc) i Los pensamientos de Wendy (Sara Rico Cardona, IES Quartó de Portmany).

2n premi Categoria alumnes nascuts els anys 1997 i 1996: Respiración artificial (Marc Serra Torres, Col·legi Santíssima Trinitat)

Accèssit: Violència i res més (Carla Gausachs Prats, Col·legi SantíssimaTrinitat).

1r premi Categoria alumnes nascuts l’any 1995 i endarrere: Ex libris (Alícia Ramon Riera, IES Sa Colomina)

2n premi Categoria alumnes nascuts l’any 1995 i endarrere (ex aequo): Sal (Ismael Baena Marí, IES Algarb) i La búsqueda (Alicia María Domínguez Gluitz, IES Quartó de Portmany).

Accèssit: Decadencia (Ángela Molina Delgado, IES Sant Agustí).