REUNIONS DE BENVINGUDA A FAMÍLIES CURS 20/21

Aquest és el calendari de reunions de benvinguda de famílies dels nivells de 1r i 2n d’ESO i 1r de Batxillerat previstes la setmana vinent. Degut a les noves instruccions, aquestes reunions es realitzaran via telemàtica a través de la plataforma ZOOM. Els enllaços de les reunions i els llistat d’alumnes de cada grup es publicaran el día abans (a través del nostre web www.iesquartodeportmany.es i de les nostres xarxes socials, facebook i instagram).
La reunió tindrà una durada aproximada de 1 hora, començant cadascuna d’elles a una sala de videoconferencia diferent amb mitja hora de diferència.

REUNIONES DE BIENVENIDA A FAMILIAS CURSO 20/21
Este es el calendario de reuniones de bienvenida de familias de los niveles de 1º i 2º de ESO y 1º de Bachillerato previstas para la semana que viene. Debido a las nuevas instrucciones, estas reuniones se realizarán via telemática a través de la plataforma ZOOM. Los enlaces de las reuniones y el listado de alumnos de cada grupo se publicarán el día antes (a través de nuestra web www.iesquartodeportmany.es y de nuestras redes sociales, facebook i instagram).
La reunión tendrá una duración aproximada de 1 hora, comenzando cada una de ellas en una sala de videoconferencia diferente con media hora de diferencia.