Novetats 18/03/2020

INFORMACIÓ PER A LES FAMÍLIES

Bon dia a tots.

Els butlletins de notes de 2n i 3r d’ESO i 1r de Batxillerat ja s’han enviat al correu electrònic de l’alumnat.

El centre, fins que hi hagi instruccions contràries, continua obrint per atrendre cridades telefòniques i per atendre a les famílies que prèviament hagin demanat venir a cercar tasques en paper per al seus fills en cas de no tener connexió a internet a casa.
Com no sabem si això continuarà sent així en els pròxims dies, a més del telèfon del centre (971343101) tenen a la seva disposició el del mòbil de centre (683641556) per si no podem atendre al fixe.

MOLT IMPORTANT: Es recorda a totes les famílies i alumnat del centre que no estam en període vacacional. Que les activitats lectives continuen i que han de seguir el ritme de classes i tasques que el professorat està marcant. En cas contrari, es veurà reflectit la manca de feina a les qualififcacions de la propera avaluació.

—————————————————————————-

INFORMACIÓN PARA LAS FAMILIAS

Buenos días a todos.

Los boletines de notas de 2º y 3º de ESO y 1º de Bachillerato ya se han enviado al correo electrónico del alumnado.

El centro, hasta que no haya instrucciones contrarias, continua abierto para atender llamadas telefónicas y para atender a las familias que previamente hayan demanat venir a cercar tasques en paper per al seus fills en cas de no tener connexió a internet a casa. Como no sabemos si eso continuará siendo así en los próximos días, además del teléfono del centro (971343101) tienen a su disposición el mòvil de centro (683641556) por si no podemos atender el fijo.

MUY IMPORTANTE: Se recuerda a todas las familias y alumnado que no estamos en periodo vacacional. Que las actividades lectivas continuan y que tienen que seguir el ritmo de clases y tareas que el profesorado está marcando. En caso contrario, se verá reflejada la falta de trabajo en las calificaciones de la próxima evaluación.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *