EOIES

El programa EOIES és un projecte de col·laboració entre els instituts de secundària o col·legis concertats i les Escoles Oficials d’Idiomes, i es va implantar per primera vegada durant el curs 2012-2013.

Hi poden participar els alumnes de 4t curs de l’ESO i els alumnes de 1r i 2n batxillerat. El programa s’inicia al mes d’octubre i finalitza al mes de juny.

A l’inici de cada curs escolar l’EOI d’Eivissa i Formentera i els IES corresponents, acorden quins idiomes i cursos són els més adients per a cada centre, depenent del resultat de les proves d’anivellació, les necessitats de l’alumnat i de la disponibilitat de professorat.

Al llarg del curs, els professors de secundària treballen conjuntament amb el professorat de l’EOI per tal de preparar el seu alumnat per a l’examen. D’aquesta manera, si els alumnes aproven l’examen final, poden obtenir una certificació oficial (en els nivells de prova de certificació) o un certificat acadèmic (nivells 1 de cada idioma), previ pagament de la taxa corresponent (que és més econòmica pel fet de participar en aquest programa). En les seves hores habituals de classe de llengua estrangera (anglès, francès o alemany) i amb els seus respectius professors de l’IES, els alumnes realitzaran una tasca setmanal per tal de conèixer la tipologia d’activitats pròpia del nivell per al qual es preparen.

Al nostre centre, aquest curs escolar 23-24, participen uns 50 alumnes dels nivells mencionats anteriorment que es presentaran als nivells B1 i B2.2 d’anglès.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *