MATRÍCULA ESO

La matrícula d’ESO comença el proper divendres 24 de juny fins el dia 1 de juliol. Al no haver-hi exàmens de setembre s’ha de matricular TOT l’alumnat a aquestes dates. Teniu la documentació per realitzar la matrícula AQUÍ

L’horari d’atenció al públic serà el següent:
– 24 de juny a 1 de juliol de 8 a 14 hores
– 27 de juny de 16 a 20 hores.

Pagament de taxes: Es recomana fer servir la pasarel·la de pagament que trobareu a la web per tal de no haver de pagar comissions al banc ni haver de fer pagaments al caixer automàtic.

La matrícula ha de venir firmada pels 2 tutors legals ( si existeixen) de l’alumnat. En cas de haver-hi només una firma s’haurà de presentar la documentació justificativa o una declaració responsable per part del tutor/a. En cas de que l’alumne hagi de lliurar la matrícula haurà de dur de manera obligatòria les fotocòpies de DNI dels seus pares per comprovar les dades.